Příprava Nescafé |
Jak používat AdSense, aby byly penízky na dobré kafe.
Milí přátelé, někdy se hodí publikovat informace, které uživatele skutečně zajímají, jedná se totiž o výnosy (peníze) z AdSense. Jak to tedy je? Stručně: Během příštích několika měsíců začne Google ukazovat příjmy akcie za AdSense pro obsah a AdSense pro vyhledávání přímo v AdSense rozhraní. Pokud máte zájem být beta tester služby,přihlaste se na formuláři zde.
AdSense podíl na výnosech
Dnes, v duchu větší transparentnosti s AdSense, jsme pro sdílení výnosů akcií na naše dva hlavní produkty AdSense - AdSense pro obsah a AdSense pro vyhledávání.
Jak již možná víte, je AdSense skládá z několika produktů. Nejoblíbenější jsou AdSense pro obsah, který umožňuje účastníkům vytvářet příjmy z reklamy umístěné vedle webového obsahu, a AdSense pro vyhledávání, která umožňuje účastníkům místo vlastní vyhledávač Google na svých stránkách a vytvářet příjmy z reklamy zobrazí vedle výsledků vyhledávání. Vzhledem k tomu, AdSense pro obsah a AdSense pro vyhledávání nabídnout vydavatelům různé služby, příjmy sdílené s vydavateli se liší pro každý z těchto produktů.
AdSense pro obsah vydavatelů, kteří tvoří převážnou většinu našeho programu AdSense, vydělávají o 68% podíl na tržbách po celém světě. To znamená, že platíme 68% z příjmů, které shromažďujeme od inzerentů za AdSense pro obsah reklam, které se na vašich stránkách. Zbývající část, že bychom udržet odráží Google náklady pro naše další investice do AdSense - včetně vývoje nových technologií, produktů a funkcí, které pomáhají maximalizovat zisk generovat z těchto reklam. Odráží také náklady, které nám vzniknou v budově produkty a funkce, které umožňují naše inzerenty AdWords reklamy na našich stránkách AdSense partner. Od spuštění AdSense pro obsah v roce 2003, tento podíl na zisku se nikdy nezměnilo.
Platíme naše AdSense pro vyhledávání partnerů 51% podíl na zisku, na celém světě, pro vyhledávání reklam, které se prostřednictvím jejich implementace. Stejně jako u AdSense pro obsah, podíl příjmů, které držíme odráží naše náklady, včetně významné náklady na výzkum a vývoj spojených s výstavbou a posílení našich základních vyhledávání a AdWords technologie. AdSense pro vyhledávání podíl příjmů zůstává stejný od roku 2005, kdy jsme vzrostl.
Nabízíme také další AdSense produktů, včetně AdSense pro mobilní aplikace, AdSense pro zdroje, a AdSense pro hry. Nejsme zveřejňování příjmů akcie za tyto produkty v této době, protože to rychle vyvíjí, a my jsme stále učení o náklady spojené s jejich podporou. Výnosy akcií za tyto výrobky se mohou lišit výrobek od výrobku, neboť naše náklady na budování a udržování těchto produktů může výrazně lišit. Kromě toho příjmy akcie za AdSense pro obsah a AdSense pro vyhledávání se může lišit i pro velké online vydavatelů, s nimiž jednáme jednotlivé zakázky.
Samozřejmě, nemůžeme zaručit, že podíl na zisku, se nikdy nezmění (naše náklady se mohou měnit výrazně, například), ale nemáme žádné aktuální plány dělat tak pro všechny AdSense produktu. Během příštích několika měsíců začneme ukazovat příjmy akcie za AdSense pro obsah a AdSense pro vyhledávání přímo v AdSense rozhraní.
Doufáme, že tato dodatečná transparentnost vám pomůže získat více nahlédnout do svého podnikání partnerství s Google. Věříme, že náš podíl na zisku je velmi konkurenční, a obrovské množství inzerentů, kteří soutěží se objeví na stránkách AdSense pomáhá zajistit, že vyděláte nejvíce ze všech zobrazení reklamy. Navíc, když zvažujete různé možnosti zpeněžení, doporučujeme vám zaměřit se na celkové příjmy z vašeho webu, spíše než jen podíl na zisku, který může být zavádějící. Například byste mohli dostávat 68 dolarů s AdSense pro obsah za 100 dolarů v hodnotě z reklamy, která se objevila na vašich stránkách. Pokud jiná reklamní síť nabízí 80% podíl na zisku, ale je pouze schopen sbírat 50 dolarů z reklam na vašich stránkách, byste mohli vydělat 40 $. V tomto případě by vyšší podíl na zisku není vynahradit nižší příjmy výnos z jiné reklamní sítě.
Jsme neustále pracujeme na který vám pomůže zlepšit výnosy z vašich stránek, přičemž se vám větší kontrolu a přehled o AdSense. Například jsme se pokračovat ve zlepšování naší technologie, abychom mohli poskytnout ještě lepší uzavřeno reklamy a přilákat ještě více inzerentů na Vašich webových stránkách. Kromě toho jsme v poslední době začala poskytovat podrobnější způsoby, jak najít a hodnocení reklam na vašich stránkách, stejně jako schopnost filtrovat více reklamy podle kategorie . Jsme také zaměřeni na nalezení dalších způsobů, jak udělat AdSense lépe pro vás. Jak jste si možná pamatujete, loni v prosinci, jsme se zeptali na vaše nápady a zpětnou vazbu o tom, jak můžeme udělat AdSense lépe. Obdrželi jsme více než 600 návrhů a 35.000 hlasů, a vše jsme přezkoumali. Zdroj: adsense.blogspot.com (anglicky)
Aktualizováno 2012 04 17
Poznámka: bohužel, jak budete trochu úspěšní, čeká vás každého zablokování účtu bez možnosti se bránit (důvod? neplatné nebo pro google nevýnosné kliky) a nedovoláte se nikam, leda z okna.
Většinou na běžné menší weby chodí jedni a titiž lidé a někdo vám jistě pokliká naprázdno.
Proto až tak moc na toto výše uvedené povídání neberte vážně, Google si udělá co chce a co je dobré pro něho...
Lépe než velkému bratrovi věřit s reklamou - je jít na brigádu na jahody nebo do prodejny s digitálními technologiemi...naučíte se a něco to hodí a je to vlastní přičinění.